Tulum

Efter Rio Lagartos var det dags att möta upp killarna i Tulum. Back in paradise...



Lika vackert som alltid




Lycka är att sitta bredvid sin flagga så långt ifrån allt den står för! (då tänker jag mest regn, och inte OS-guld som vi tog och Mexico inte ens tävlade om)

Valentin bredvid Frankrikes flagga

Tostadas med räkor och avokadoröra... love!







Coola indianhövdingen Julia


Valentin med en palm på huvudet

För er som inte var med förra gången så bodde vi såhär. Samma ställe som med mamma och pappa. Fast denna gången stannade jag bara två nätter, sedan var det dags att säga hej då till killarna och fortsätta på egen hand. Såhär tuff kände jag mig då...

Kommentarer
Postat av: Rigmor

Åhhhh vad underbart att läsa! Härliga bilder, jag längtar dit igen!!!!



mamma

2010-03-02 @ 10:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0