Påsklovet 10: In the djungle!!












Träd underifrån,totalt ihåligt!

Frön från träd som indianerna gör halsband av.

Artur i en lian!



Vi ville att den här snubben skulle ta kort på oss, "gruppen", men han fattade uppenbarligen inte riktigt vilka gruppen var. Väldigt roligt i stunden.

Ibland blev det bara för mycket. Om ni tror att jag har min sjal för att det var kallt, så tror ni fel. Den var mot djur i olika former, eller så bara glömde jag ta av den efter frukost.

Man tror att man ska ut på en oskyldig liten promenad, men vad händer? Vi måste naturligtvis se några gamla stenhus till. Har vi inte ett gäng stenhus och gärdesgårdar vi skulle kunna inhägna och göra till turistattraktion i Sverige?

Ett stopp på vandringen var vid, och i, det här vattenfallet. Himlen på jorden! Här kändes det verkligen som att vara i ett äventyrsland, med forsar, blå laguner, strömmar, klippor och härliga vattenfall. Fast att äventyret var på riktigt. Men ibland är Disneyland så mycket lättare att ta till sig. Vattnet var rätt kallt men det klagade vi inte på!

Bjuder lite på mig själv här... Omgivningen är bara för bra för att bry sig om "eventuell" gymabstinens!!

Jag har iallafall flitigt använt min Sverige-bikini....

Väldigt svalkande, skönt och helt nödvändigt med en "dusch" efter en förmiddag i djungeln. Efter 30 minuters vandring var vi tillbaka på campamentot och kunde eh... duscha igen. Lovely.

Kommentarer
Postat av: Rigmor

Hej!



Verkligen jättehäftigt! och fina bilder! Finns där verkligen inga farliga djur? Tycker detta verkar mycke farligare äv influensan!



kram mamsen

2009-05-15 @ 09:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0