Sjuk!

Denna helgen var inte fullt lika rolig som den förra. Vaknade i fredags med huvudvärk och kroppen var tung som bly. Kände mig febrig och hade ont i halsen. Men hade bestämt att vi skulle klättra, så tog smärtstillande, åt liten frukost och åkte dit. Och även om mitt hjärta slog dubbla slag och jag blev trött direkt så var det nog mitt bästa klättringstillfälle. Jag klarade en grej som jag har försökt jättemånga gånger men ramlat ner varenda gång. Grym känsla! Sedan glömde jag bort att jag var sjuk och vi åkte och handlade grejer till festen.
Men när värktabletterna försvann blev jag dålig igen och det va jättetråkigt att inte kunna festa på vår egen fest! Jag var ändå uppe länge för jag va ju liksom på festhumör även om jag inte orkade göra någonting. Och sen så har det varit så hela helgen, så idag var jag hos en doktor. Jag har en läskig halsinfektion, typ halsfluss eller nåt, så fick penecillinspruta som ja ska få två ggr till och några andra tabletter. Så det är ju skönt att veta, men det värsta är att hon rekommenderade mig att inte resa denna helgen och definitivt inte till kusten för det är för varmt och fuktigt där och inte bra för infektionen.
Så får se... Tanken på den här stranden var liksom var som höll mig uppe under helgen.

Kommentarer
Postat av: Rigmor

Krya på dej nu, så du är pigg och kry när vi kommer. Utan dej, blir det liksom inte detsamma......Stranden kan du kanske ta vid annat tillfälle.

Kram från mamsen

2009-03-10 @ 09:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0