Los Cabos

Eftersom jag undviker att ga uit sjalv efter morkrets inbrott i en okand stad, och jag verkar vara enda gasten pa hostellet sa har jag ratt trakigt. Tur att de har snabbt, billigt internet! Efter forra inlagget ville jag bara ga och lagga mig, men kl vara bara halv 7 sa... nej. Blev en liten tur till pa stan. Hittade Wal-Mart. Glomde forresten saga att formiddagen i Merida inneholl en pedikyr for 30 kr (!), sa nu har jag knallrosa tanaglar, matchar brannan perfekt!
Slar ihjal en timme till med att skriva om Baja California:
Efter Loreto tog vi nattbuss till Cabo San Lucas, staden pa anden av halvon, dar Atlanten och Kaliforniaviken mots. 
Har en kand klippformation som vi kollade in, samt ett antal kanda amerikaner (Madonna, Brad Pitt och ganget) som vi inte sag till. 

El Arco

Jag i baten


Sedan akte vi colectivo till grannstaden San Jose del Cabo och satt pa en terass och spelade kort i solen. Horde av en local att det ar har braddan brukar hanga. Sag honom inte dar heller. Men sag en restaurang dar han sades hade atit.

En hamn med fina, stora batar.

Fiskar i hamnen
Pa kvallen blev det utgang.

Valentin o hans Marguarita

Gringo med bat
Nasta dag: La Paz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0