Lite snabb up to date...

Traffade Dario och nagra andra tyskar i Tulum. Bodde tva natter pa stranden, sedan sa vi hej da pa busshallplatsen. sorgligt! hade tankt resa sjalv, men jag har haft sa himla kul sedan jag blev "sjalv" och traffat sa mycket folk att det kanns mer socialt an innan... men sjalvklart saknar jag Valentin, min latsaslillebror, och vara fragestunder, kortspelande och franska/svenska-traning. Bodde pa ett hostel i Tulum som ar det basta jag har sett. San himla go atmosfar. traffade massa gulliga, heta killar fran hela varlden, speciellt australien(!) och en san sot tjej fran London. Sista kvallen kande vi sa mycket for att festa, men det var valdigt lugnt i Tulum. Sa vi bestamde oss for att aka till Playa del Carmen over helgen och parta loss... Igar traffade vi aven en svensk tjej har som vi var ute och dansade med till kl 4... Snart ar det dags igen =) hade ju tankt att aka vidare, till Merida, men jag lyckas skjuta pa det hela tiden! Nu kanner jag mig sa hemma har att jag nog skulle kunna missa flyget utan att ens marka det. Kanske Merida imorgon, kanske inte... Living la vida loca!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0