söndag kväll

Igår, lördag, träffade jag en tysk tjej som var här förra terminen också, hon var väldigt trevlig. Och hon har bil så vi åkte och handlade lite frukt och sånt. Under dagen var det typ allt jag gjorde, förutom att ligga på taket en stund, läsa, plugga lite spanska och ta det lugnt. Senare på kvällen åkte vi hit och köpte tacos igen:

Bilden är tagen från baksätet på Hankas bil så inte den bästa kvaliteten... Även en tysk kille, Steffen var med och käka. Massa tyska blev det! Om jag inte ser upp så lär jag mig det istället... På kvällen skulle jag gått ut men det blev inställt och då bestämde jag mig för att stanna hemma och gå och lägga mig tidigt för att försöka bli frisk. Jag kunde ha hängt med Dario, Dani och Steffen på party men tänkte vara förståndig. Och DÅ går de naturligtvis på salsaklubb. Det sög. Men blir nog inte sista chansen för det! Har massa planer: Åka till Aguacalientes och rida mexikanska cowboyhästar, vara med i salsakursen, träna magdans på gymmet i skolan, vara med i en volleybollturnering m.m.m..... Och såklart åka till ställen som Tequila!
Idag var vi på Wal-Mart och storhandlade. Innan har det blivit denna kulinariska läckerhet när vi inte har ätit tacos:

Spagetti med tomatsås, och melon och ananas till efterrätt. Den färska ananasen är grymt god. Idag när vi hade handlat kunde vi dessutom lägga till chicken nuggets!
Nu ska jag gå över till några kompisar en sväng. Hörs!

Kommentarer
Postat av: mamma

Kan alla läsa kommentarerna som man skriver? Eller godkänner du dom först?





kram

mamma

2009-01-12 @ 08:29:56
Postat av: Sandra

Som fisken i vattnet ;)Härligt att du har så skoj!

2009-01-12 @ 17:08:27
URL: http://medklackarnaitaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0