kvällen

Mamma: Alla är väldigt snälla. Jag har med mig rätt kläder tror jag, men känns som vanligt som för lite. Massa jag vill köpa.

Kom precis hem från ett partyställe, det blev ingen salsaklubb men en annan klubb, typ en vanlig nattklubb. Det roliga var att åldersgränsen var 15 år vilket störde mig i början men sedan så dansade vi så mycket att jag glömde allt annat... Det var bra musik till och med, Robyn bland andra! Har dansat salsa och merengue och nåt som liknade bugg... Nu är kl lite över tre och det är dags att sova. Skönt med lördag imorgon!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilket liv! Sena kvällar! David har precis åkt iväg med buss till Oslo. Vi ska åka till Vbg och kolla på en viktig match för Johan. Mamma ska också dit. Sigge är kvar på sjhuset. Mår väl "så där". Mogge har fått nytt halsband och springer omkring och försöker klia bort det.



puss från mamma

2009-01-10 @ 13:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0