första skoldagen

Kom hem från skolan nu. Har fixat ett schema och haft spanskatest. Läskigt! Men läraren va jättetrevlig och faktiskt inte så svår att förstå och hon sa att jag antagligen kommer göra snabba framsteg eftersom jag har läst det innan. Och sen så kommer vi nog bara vara fem i gruppen, så det är ju toppen. Fast jag kommer nog få läsa en kurs på high school för att vi inte hittade tillräckligt många kurser åt mig på engelska... Lite kasst att de har massa men sen ändrar till spanska. Och några av kurserna krockade tyvärr. Men det är nog lugnt, det enda är väl att de e typ 17 år.

Skolan är jättefin och omgivningarna är helt otroliga. Tar med kameran till skolan någon dag, om det nu är tillåtet. Det är typ poliser överallt på skolan. Många trappor dock och allt är så mycket jobbigare här, jag hoppas verkligen att det bara beror på höjden och min förkylning och att jag inte har så dålig kondition. På tal om det så har de ett fräscht och gratis gym på skolan. Nice =)

Nu ska vi nog värma lite spagetti och kanske klättra upp på en annan del av taket för att ha siesta!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej!

Vad många kompisar du har! Hur varmt är det? Har du rätt kläder med dej? Hur är det på natten? Kallt? Verkar kul miljö!



kram från mamma

2009-01-09 @ 22:17:08
URL: http://winddrifter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0