en la escuela...

TACK for alla kommentarer! Jag vet nu nar matchen ar! Alla har verkar ganska intresserade sa ska nog funka ;) Sitter i skolan nu, darfor har jag inga svenska tangenter. Ska ha grupparbete med Valerie och en mexikansk tjej i E-business. Fattar ingenting i den kursen... Men nu har vi fatt vart schema for spanskalektionerna, de borjar pa mandag sa hoppas pa forbattring da. Alla andra kurser ar intressanta och med larare som pratar bra engelska och verkar duktiga. Mycket jobb dock, kanns som att lasa fem kurser hemma samtidigt... Ikvall blir det party direkt efter skolan, men skriver kanske mer imorgon nar jag har min egna dator.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh va kul du verkar ha Julia! Låter verkligen härligt! Den där snabbmaten verkar ju skitgod med, kan man hitta den hemma tro?

Glöm inte och läsa mig blogg - jag åker till Chamonix i Frankrike den 27 januari! Kommer hem 3 månader senare :D Ska bli asskoj!

Puss och kram Anna

2009-01-15 @ 21:45:09
URL: http://ahlis.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej Julia

Verkar ju vara ett toppenfint ställe du kommit till. Studentlivet är inte att förakta bara att passa på att leva fullt ut. När vi var i Mexico åkte vi till Tequila och det var sevärt. Vi åkte på en guidad visning av en fabrik och var till en gård där de odlade agave. Vi var i Guadalajara och Puerto Vallarta. Ha det så .

Kram Sara och Weine

2009-01-16 @ 10:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0