Fredag

Idag gick jag upp tidigt för att skriva en analys av ett case om Maria Sharapova. Intressant men tyckte instruktionerna var svåra och trodde det skulle ta mycket längre tid. Men är klar och ska bara läsa igenom det i skolan, med rättningsfunktion som jag saknar, på måndag och lämna in det. Härligt att vara mer eller mindre ledig över helgen, åker till Aguascalientes idag. Ska rida! Ska bli så himla kul. Jag gillar inte direkt schemat för helgen, det har ändrats fram och tillbaks flera gånger och jag har lite olika åsikter om personerna som följer med, men ändå ser jag fram emot det. Bara lukten av varm häst, och mjuk päls... mmm!
Hade velat hinna åka och klättra innan, men är tyvärr omöjligt. Måste packa lite och duscha. Inte alltid vi har vatten i huset, så det gäller att passa på!
Hm... vad ska man ha på sig tro? Har ju en cowboyhatt, men inte direkt några cowboystövlar eller annat "lämpligt" att rida i. Blir jeans, skjorta och hatt iaf, och får väl antagligen ta mina gympaskor trots att jag hör förmaningar om klack  och risken att fastna i stigbyglarna i huvudet...
Ska försöka ta många bilder på pållar, ranchen och naturen =)

Ha en härlig helg, det tänker jag ha! Gnägg!

Kommentarer
Postat av: sofia

vi saknar dej i stallet <3

2009-03-01 @ 14:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0