Fredag

Förlåt att det dröjer, ska ta tag i det snart... Denna veckan har vi kommit tillbaka till skolan, gått ut och ätit ganska mycket för att skingra tankarna för flera personer och försökt göra nåt vettigt och att det är tentavecka nästa vecka! Har fortfarande saker att ta igen efter min vecka med m&p. Men ändå är jag inte så stressad över det, jag orkar inte bry mig lika mycket om betygen som jag gjorde i början. Eller så här var det: Först ville jag bara bli godkänd, sen märkte jag att det va möjligt att få riktigt bra betyg+ att de andra studenterna brydde sig så mycket om betygen+ att det är nästan lika lätt att göra saker riktigt bra som att göra det dåligt, om man ändå måste, så jag började försöka få bra betyg iallafall. Jag föredrar såklart fortfarande att göra så, men så här i slutet så är MEXICO viktigare! Så jag softar med Ugly Betty och Tequila i mellanåt också. MEN igår frågade jag om någon visste hur man översätter mina betyg till svenska sedan, och fick veta att mexikanerna får 90% här om de har G i Sverige. Bara hoppas att det inte betyder att jag måste ha 90% för att få godkänt..... När jag var sjuk till exempel klantade jag till en tenta rejält så den kursen ligger lite illa till om så är fallet!!

Hur som helst, här är Flors bloggadress: http://espanolfacilconflor.blogspot.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0