Brända köttbullar och brinnande buskar

Idag har jag haft lite sovmorgon, planerat helgens matlagning, handlat, börjat tvätta på fel tvättid och lagat köttbullar.

Kom hem från affären, var sen till min tvättid trodde jag så jag skyndade mig att sätta igång två maskiner. Men jag hade visst tid i morse så nu har jag krockat med några grannar... suck. Steker köttbullar under tiden. En av mina favoriträtter som jag upptäckte under förra GI-vändan, köttbullar med fetaost inuti, broccoli och pesto. That´s it och det är skitgott! Och nyttigt! Lite jobbigare att göra än att plocka de ur frysen, men va sjutton, i mina är det faktiskt kött.

I bakgrunden har jag på sammandraget av rebuplikanernas konvent. Återigen, inte svårt att hålla brandtal inför sina egna. Något som väl USA faktiskt ÄR bäst i världen på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0