Lördagkväll

Jag är en skam för min blogg, ja för hela bloggsläktet faktiskt. Minns tydligt att jag tänkte skärpa mig och blogga ordentligt när min dator väl funkade. Men jag har iaf en riktigt bra anledning: Jag hinner inte. Det händer för mycket roliga, viktiga saker i mitt liv. Moment 22, när jag väl har saker att skriva om, då vill jag göra dem istället ;)

Men jag har inte hört några större protester så jag tror att det är rätt lugnt... Jag kan iaf säga att det känns som om jag delar min tid mellan 4 platser just nu, ca 1/3 i skolan, 1/3 i stallet och resten hemma eller på gymmet. Så är det förstås inte, jag sover ju här, men det är också ungefär allt! Fast okej, nu har det varit lite lugnare, men förra veckan köpte jag  mat eller åt mest mackor för att jag prioriterade bort matlagning för gymmet. Helt onödigt, eftersom det inte gör så mycket nytta om man inte äter. Men tentor hägrar vid horisonten, så har börjat ställa in mig på mer tid hemma och i skolan, och mindre i stallet... Imorgon är det dock Sofias första dressyrtävling på länge, och då ska jag coacha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0