stormsteg!

Jag tror att bostadskrisen är löst. Min alltså. Inte för att det riktigt hade hunnit bli en kris. Och egentligen är väl inte allt löst heller. Men jag har nåt bra på gång. Ett rum i ett hus med gångavstånd till skolan, egen toa och dusch, stor säng, terass samt sist men inte minst: Andra människor! Precis vad jag önskade mig =) Vi snackar förstås Mexiko nu om ni inte riktigt hängde med. Här hemma väntar min lägenhet fortfarande på en tillfällig hyresgäst, snälla glöm inte att tipsa alla ni känner om detta smultronställe.

Idag var sista lektionen i lönsamhet. I really like it. Kommer sakna lite. Tur att man har tenta om drygt en vecka så att jag har chans att riktigt mjölka ur ämnet på allt som någonsin verkade kul. 

Hösten är verkligen här. Det regnar hela tiden. Att göra upp planer med tjejen som nu bor i Mexiko om att jag ska ta över hennes rum är märkligt och overkligt. Hon åkte ju precis dit. Och om jag tycker att det har gått fort, kan man ju gissa att hon tycker tiden rusar på. Med stormsteg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0