Seg dag...

I natt vaknade jag några gånger och hade ont i huvudet. Suck. Gick upp och stängde av alarmet eftersom jag hade sovit så dåligt, så tänkte att jag iaf kunde få sova lite längre på morgonen. Inte för att det gick något vidare heller, men skönt att ha alternativet iaf. En gång vaknade jag av att någon ringde typ 2 signaler. Sökte lite på internet sen och det är visst nåt bluffnr som kostar typ 25 dollar om man ringer upp. Så svara inte när det är ett +88-nr och ni inte väntar samtal från typ Bangladesh eller Taiwan... Eller ring iaf inte upp.

Tillbaks till mig! Eftersom jag hade så ont i huvudet och tabletter inte hjälpte, men jag mådde inte så dåligt att jag bara ville sova, så kollade jag på Desperate Housewives typ hela förmiddagen. Och det var verkligen inte för att jag inte ville plugga, jag kunde inte. Sedan åkte jag till stallet. Skönt och komma ut och tänka på något annat. Var rädd ett tag att jag hade feber med, eftersom jag hade tagit flera tabletter skulle den ju vara tillfälligt nedsatt. Lurigt sånt där! Men, väl i stallet gick det helt ok, förberedde Sofia på att jag nog skulle rida rätt lugnt, kände att jag inte orkade med några större fighter. Tur i oturen (för mig, inte för Hacke) då att knas-hästen vrickade sig igår och bara kunde skritta. Så det blev ett super-lugnt skrittpass i paddocken!

Och nu har jag faktiskt räknat några tal och ligger rätt hyfsat till, så ska kolla på lyxfällan. Imorgon bär det av hem till Götet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0