planering 24-7

Hade föreläsning på förmiddagen. Därefter skulle jag käka lunch, träffa Sergio och lära mig spanska, träffa Helena som skulle hjälpa mig med mina knäppa Mexiko-papper. Och sedan plugga så länge jag orkade och gå och träna. Har längtat efter ikväll, så skönt med en kväll hemma. Men Sergio kom inte, vilket kanske mest var skönt för allt är så pinsamt, och jag fastnade med alla papper och mejl framför datorn till kl 14. Helena kom förbi och redde ut några frågetecken. Nu när jag väl skulle börja plugga märkte jag att jag hade glömt min miniräknare. Jag funderar på att gå och träna med en gång och sätta mig hemma sedan istället... suck.

Har iaf köpt tågbiljetter till helgen, ska bli skoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0