Planer...

Har tagit tag i min Mexiko-planering på allvar under veckan. Försökt börja fylla i alla blanketter, översätta kurstitlar, kolla om jag behöver visum, läsa broschyrer och ställa frågor till rätt personer m.m. Funderar på att kanske bo i familj iaf? Jag tror att jag skulle lära mig väldigt mycket och tänk att ha en familj på andra sidan jorden som man kan hälsa på. Synd att de bor så miljöovänligt till bara. Sedan så har jag ju velat bo i lägenhet för att kompisar ska kunna komma o hälsa på och bo hos mig. Men hur troligt är det egentligen att någon kommer, och jag kan ju inte bygga bo åt andra. Är ändå mycket billigare med hotell där än det är här. Jag vill sköta mig själv, inte ha en massa regler att följa, jag kommer ändå vara 23 år när jag är där. Ganska vuxen ändå. Men är det inte värt för att få uppleva kulturen på riktigt, få lagad mat varje dag, prata spanska en massa och leva billigt? Tänk vad jag skulle äga på Santa Maria när jag har ätit äkta mexikanskt i 150 dagar i rad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0