ben!

Äntligen hemma, med makaroner och korv i magen. Underbart med mat på 3 minuter. När jag inte kunde plugga innan, så åkte jag ner till apoteket, sedan tillbaks till skolan och följde med Anna-Lena och åkte och hämtade hennes nya soffa. Först hade jag inte tänkt följa med för jag ville vara effektiv och faktiskt orka plugga idag, men det var tur att jag ändrade mig för det var ett rätt stort och tungt paket om man säger så... Men solen sken och det var kul med en liten utflykt. Sedan rullade jag ner till gymmet och körde ben, biceps, mage och trappan. Känns skitbra nu, kommer förhoppningsvis ha lite problem med att gå imorgon, som på den gamla goda tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0