100-årsfest!

I helgen var jag i Smålandsstenar hos Fannys familj. De var jättetrevliga och bodde i ett väldigt fint hus. Typ precis allt var fint. De hade till och med såna där lampor som står på golvet och ser ut som stenar i en bäck. Även om jag inte tror att andra ser de så. På lördagen var vi och fixade inför festen, pyntade och så, men det mesta var ändå redan gjort när jag kom dit. Sedan lockade Fanny mitt hår så jag kände mig som en prinsessa!

Här är bordet jag hamnade vid. Vet inte riktigt hur de tänkte när de gjorde bordsplaceringen (för tänkte gjorde de!), men det blev helt okej iaf. Killen bortom mig var helt grym på att dansa bugg och så som Travolta gör i Grease.

Det var mysigt hos Fanny. Skulle gärna åka dit igen. Och på tal om att åka... är det moraliskt försvarbart att vilja dejta en rallyförare?

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jaaaa! Rallyförare is the shit! ;)

2008-10-14 @ 09:36:25
URL: http://fashionfun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0