Tillbaka!

Sådär, då var jag installerad i Borås igen. Kastade mig direkt in i det, med Ki-jympa igår, två föreläsningar idag och spinning och ridning imorgon. Nu har Sofia flyttat hästarna närmare mig, ska bli väldigt kul och se hur de har fått det! Hoppas de trivs nu och inte blir griniga.... Vill inte pussa på en sur Ella och en tossig Hacke!

Nu läser jag Internationellt företagande och Organisationslära 2. Börjar kännas att vi har läst några kurser nu och att det kanske inte är grundnivå längre. Eller det heter det säkert fortfarande men det krävs iaf lite mer nu och det känns bra och spännande att ha kommit en bit på väg! Int. företagande är min favorit, organisation är egentligen också intressant men så himla omständigt.

Börjar se ett fredagsmönster som inkluderar plugg, the, Dobidoo och godis. Både skrämmande och mysigt. Som en skräckfilm haha.... Har dock kommit fram till att jag verkligen inte gillar att kolla på film själv. Inte ens Wall-E. Har ingen ro till det! Passar mig bättre med serieavsnitt, en mer lagom dos av slappande... Men jag avgudar Gossip Girl. Snälla B, bli min stylist.

Min period hemma hos M och P var bra. Träffade vänner, bakade kakor, drack drinkar och blev inspirerad på Santa Maria. Så lättförtjänta pengar för mig, jag saknade det till och med när jag satt högst upp i en lägenhet i Linné med trevligt sällskap, efter den sista kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0