Tyvärr inte...

...mina skor. Men jag vill till USA och shoppa dem, ska någon dit så köp de till mig!
Träningen gick bra, är sådan otrolig skillnad mot när jag rider själv, jag har inte den karaktären att tänka på ALLT HELA tiden! Men jag får skärpa mig, nu när ja vet att både han och jag kan mycket bättre. Till och med galoppen gick hyfsat, men han skjuter mig ur sadeln hela tiden...

image34

Mmm... framben.

Film på mig om nån vill se :P

Köpte sån där Fazerchoklad med bitar av Marianne i innan när jag fortfarande trodde att jag skulle vara hemma hela dagen. God men inte fantastisk. Kostade 17:90 för 200g. Funderade även på hur god kan choklad från Eldorado för 4:90 för 100g vara? Helt ok visade det sig. Köpte den med nötter, för kunde inte välja mellan Schweitzernöt och mintchokladen så tog en liten billig sån. Men som sagt rätt god, lite söt bara. Men det var båda så bara o gilla läget.

Måste packa! Så svårt att planera packning tycker jag! Speciellt när datorn utgör typ 50% av vikten och den kan jag ju inte slitas ifrån, varken under helgen eller nu. Skrämmande ibland faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Sara

jag är som du märker inte någon höjdare på att läsa bloggar men jag har mina dagar, eller nätter kanske. Här får du vår blogg igen, vi är aboslut inte lika duktiga som dig att uppdatera den dock.

Vad fin hästen var. Ha detså bra! Kram

2008-03-20 @ 00:33:02
URL: http://annalottasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0