Onsdag

Idag gick jag upp tidigt och började läsa. Kändes bra att kl bara var 08:18 när jag började fundera på lunch... Fast samtidigt så himla segt. Funderar igen på vad jag ska göra i sommar. Suget för Santa Maria växlar. Så hemskt roligt är det ju faktiskt inte när man väl är där. Jag vill iaf bara jobba kväll, då skulle det väl funka. Frågan är väl om jag har något val.

Är tråkigt att jag inte hunnit rida på en vecka, och tidigare än tisdag kommer det inte bli heller. tänker på Mexiko också. Där borde det väl iaf inte vara någon snö. Konstigt det där, för några månader sen hade man varit så glad för den. Samtidigt så längtar jag till alperna. Ska bli skönt att slippa laga mat.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Får du nått gjort i m-för?

2008-03-26 @ 10:37:26
URL: http://fashionfun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0