Listan

Jag har kommit till insikt. Mycket tid går åt till datorn, javisst. Men ännu mer till att titta på amerikanska serier, och jag är trött på att hela tiden tänka på hur mycket vettigt jag kunde fått gjort av den tiden. Därför har jag skrivit en lång lista med saker jag måste göra på min whiteboard. På det sättet ser jag dem hela tiden. En av punkterna var att tvätta en tröja för hand för den är i Merinoull och blir inte riktigt ren i maskin. Får man säga att man har kläder i Merinoull these days? Eller är det bara vi textilare som kommer ihåg? För de där stackars fåren hör vi om varenda föreläsning så det är svårt att glömma. Samtidigt så är det märkligt hur upprörda alla blir av sådana reportage, när samma sak sker med små flickor runt om i världen varje dag....

image11
Bild ur Kalla Fakta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0