Lindome

Nu sitter jag vid familjens sega dator hemma i Lindome. Glömde att man behöver sladd till kameran här så det blir inga bilder på ett tag. Igår red jag dressyrlektion, det var väldigt roligt och förhoppningsvis givande! När jag kom hem från stallet satte jag mig framför datorn i 4 timmar och skrev en rapport om elastan, utan att gå in på en enda onödig hemsida. När jag var färdig hade det gått åt ett paket nudlar, en halv liter nyponsoppa och ungefär lika mycket vaniljglass. Sedan stupade jag i säng, hoppade upp glatt i morse, packade för helgen och åkte till skolan. Har arbetat med ett arbete om SAS hela dagen och sedan åkt hit. Var och åt mumsig lunch på favoritcafét, grekisk sallad med fullkornspasta. I morgon åker jag och mamma till mormor och sen ska jag hänga i Varberg hela helgen... Skönt!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vill höra allt om helgen sen. :)

2008-03-09 @ 13:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0