Dagens: Ris med sötsur sås

image10
Fast på mig kör jag vida byxor från Mango och ny T-shirt från Cubus. Man blir ju sugen på glass när det är sol! Och höga pumps! Snart ska jag cykla ner till skolan i det fina vädret, och sätta mig inomhus i tre-fyra timmar. Men föreläsningar i marknadsföring brukar vara kul och ikväll blir det stallet.

Pucko verkade lite sliten innan.... Såg nästan ut som att han hade ramlat ner från taket. Men piggnade till när han fick ny mat. Får ta honom på en joggingtur ikväll och se om han haltar.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

fin blogg

2008-03-03 @ 12:10:07
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Fanny

fan va jag äger :P Nu funkar din blogg i både IE och FF. :)

2008-03-03 @ 17:20:24
URL: http://fashionfun.blogg.se
Postat av: Emelie Stenholm

Gaaah! Pucko!! :) Hoppas min, och din, lille prick repar sig!!

2008-03-03 @ 22:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0