Packar!

Dagen har tillbringats i Tranemo på hopptävling. Det gick inget vidare för Sofia och hennes Ella men det var en varm och trevlig dag ändå tycker jag.

Kvällen ägnas åt att packa för imorgon, då jag ska åka hem till Lindome. Ska bli skönt. Visserligen stannar jag inte så länge, åker till mormor och Varberg på söndag, men ändå. EM-premiär med Elin också! Först ska jag dock vara speaker på en dressyrtävling hela dagen. Det viktiga med packningen är ju att jag åker till EM om en vecka och inte kommer hit imellan. Sedan kommer jag vara i Lindome resten av sommaren!

Slängde in en egendesignad kaka i ugnen precis. Tänkte att fryst sockerkaka är bättre än ruttna ägg. Och att nybakad kaka med massa kakao i är det bästa.

Kommentarer
Postat av: Linda

hej tänkte bara säga att nu har jag kollat igenom din sida... på de här när man ska kommentera inlägg.. då kände jag mig gammal.. e mail, blogg? har inte använt min e mail på länge så den e borta å jag vet typ inte ens vad blogg e.. nu e de snart match, synd att vi inte kunde se den ihop! HEJA SVERIGE!!!! PUSS Linda

2008-06-10 @ 20:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0