Lunch

Förmiddagen har mest gått åt till att prata med en sjysst kille på Inet och få hjälp med min dator. Funkade inte riktigt ändå så fick sitta i telefonkö en halvtimme typ innan jag fick hjälp igen. Gick bra men visade sig att det ändå inte var något fel på hårddisken så ringde Acer istället och de tycker att jag ska skicka den till Tyskland. Bara det att de kommer typ tömma den helt, påstå att de har "arbetat" och ta svinmycket betalt. Godkänner jag inte kostnadsförslaget kan jag betala 60 euro för att få tillbaks den, men "nej, frakten och felsökningen kostar inget". Suck. Jag har ändå hunnit plugga lite imellan.

Skulle egentligen bara säga att pannkakor är så himla bra. Hällde i lite osötad blåbärssoppspulver för att piffa upp det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0