helgrapport

Står på jobbet igen. nästan ända gången jag kan blogga konstigt nog. min dator är ju fortfarande i tyskland och den stationära bara funkar inte. tur att jag får låna min lilla brors till viktiga saker. det är så fruktansvärt varmt. jag älskar att det är riktig sommar. var vid havet hela lördagen och solade och hoppade från klippor, slogs med brännmaneter och getingar. precis som svensk sommar är. blev en kanonkväll också, föris hos elin med sofia och en nykter anna, öl chips och massa prat om minnen och knasiga killar. sedan åkte vill trägårn, träffade massa gamla bekanta och en del nya, drack drinkar och dansade natten lång. fick skjuts hem till dörren av pärlan anna. sweet!

vaknade inte alldeles pigg och glad i  soffan på söndag morgon. hade tänkt vara förståndig och äta o kolla på film när jag kom hem, men kom inte så långt :P fick iaf ryckt upp mig och hängde med emelie och tilda till delsjön, där jessica och joakim också var. väldigt mysig dag blev det. kvällen avslutades med tv-film som jag missad slutet på för att jag somnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0