Dan för dopparedan!

Idag gick jag upp som vanligt och tittade på julkalendern, börjar ju bli riktigt spännande! Sedan rensade jag i min garderob och var så stolt när jag fick in alla kläder jag hade haft med mig från Borås. Dock var denna dags misstag att jag senare hittade ännu en flyttlåda med kläder som ska få plats...

Nåja, jag fick en spontanrådgivning på banken, mycket intressant! Vill alltid bli personlig rådgivare när ja går därifrån... Tog en sväng i Lindome och fick inhandlat de sista klapparna, fantastiskt vad man kan få uträttat i vår lilla håla.

När jag kom hem var mormor här och resten av dagen har bestått av att göra julgodis och pepparkakshus med familjen. En stadig tradition i vår familj... Här är mitt medeltidshus!



Även vår unikt pyntade gran får en plats i bloggen ;)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh va fint :)

2008-12-24 @ 10:33:09
URL: http://fashionfun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0