sammanfattning...

Äntligen fungerar datorn hemma igen. Men börjar få lite smått panik över var min laptop håller hus, hur lång tid får det ta egentligen?? Tycker Acer har varit oproffsiga från dag 1... Tänk om jag hade varit tvungen att ha datorn för att försörja mig? Som det har varit nu har jag knappt kunnat betala räkningar, för att jag inte har haft en dator.

Nåja, i fredags körde jag ner till Varberg och mormor. Myste i hennes trädgård, låg en stund vid Apelviken och solade och badade och senare spelade vi minigolf och åt glass på Tre Toppar. Mormor vann! haha. På kvällen var jag hos Linda och spelade spel och drack drinkar. Jag kom inte sist i OS-spelet =)

På lördagen var jag ute och sprang i den sjukt varma solen, trodde att det skulle vara lite svalare äntligen, men nej då. Trodde aldrig jag skulle komma hem. På kvällen hade vi en liten kräftskiva, det va roligt. Körde hem på kvällen och idag har jag bara kollat lite på film. Ska iväg och jobba om några timmar. 2 veckor kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0