Gnäll

Tänkte bara att istället för att skriva negativa kommentarer på någons blogg, för de är verkligen tråkiga att läsa, så kan jag ju använda min för tillfället ganska oanvända blogg till att gnälla lite istället.
1. Det finns INGEN som bor i Göteborg som skulle kalla det "Götlaborg". Det skriker stockholmare som härmar göteborska om det nåt alldeles förskräckligt! (Och jo, det är något fel med det.)
2. Man flyger inte inrikes sådär med gott samvete. Spelar ingen roll om det är bråttom och i jobb eller billigast, lite ska det ändå kännas i miljö- och frosserinerven. Tacka vet jag folk som faktiskt använder dyra X2000!

Och ja, jag räknar mig glatt som göteborgare i alla möjliga tillfällen. Och aldrig som boråsare hur mycket jag än bor där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0