Sista dagen i huset!!

Idag har jag mycket att göra. Gå till postkontoret, bädda sängen fint med rena lakan, tvätta några sista grejer, klippa gräset (med kniv, vi har inte ens en vettig sax), packa det sista och fixa lite fint i rummet. Och så vill jag laga mat med Maxence. Sen så är det fest här ikväll så har inte hela kvällen på mig eller kan hänga runt i fula kläder hela tiden och packa ner allt smink. Och så har jag fortfarande minst 3 inlägg från resor jag måste göra i bloggen innan jag åker! Inte riktigt samma sak att skriva om det från Lindome. Plus att jag kommer ha massa mer att berätta efter en månads resande i Baja California och Yucatán! Fest igår, så kl är 10:50 och sitter fortfarande i sängen och skriver detta. Och så åker vi härifrån ca 7:20 imorgon. Dags för frukost helt enkelt!

Och det kommer bli hemskt att säga hej då till alla. Men jag känner mig väldigt redo att åka. Jag är färdigt med detta nu. Jag ser det inte så mycket som ett avslut som att jag bara tar ett steg mot nästa äventyr. Som ju kommer vara Lindome och Borås, och efter en vecka har jag nog insett hur mycket äventyr det är! Men hur som helst, just nu känns det bra att ladda om och packa för att komma hem, även om det kommer dröja ännu ett tag tills jag är där....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0