Shopping

Imorse kom det lite nytt folk till hostelet. Tre killar och en tjej som har jobbat pa ett hotell har och nu reser runt lite i Mexico. De behovde guidning i stan och av nagon anledning blev jag deras guide... Sa hangde runt med detta helt galna gang tills de var sa trotta sa de atervande till hostelet och jag kunde fokusera pa att hitta vad jag gick ut for att kopa... Idag klippte jag mig och fick manikyr for 100 kr. Visserligen hade jag gjort manikyren battre sjalv, men jag har inga grejer med mig har och det var lite kul att ha gjort det. Men som sagt, aven om det gors mycket battre kan det inte vara vart priserna i Sverige iaf. Nu ska vi snart ga ut och leta upp en klubb som ger gratis salsalektioner. Imorgon blir det dock buss kl 9. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0