La Paz

En bit av Baja California-resan igen. Efter Los Cabos i söder åkte vi en bit norrut igen till La Paz, för att därifrån ta färjan över till fastlandet.



Kortspel och drinkar på terass med denna utsikt:


På kvällen tog vi färjan till Los Mochis. Segt som sjutton, men hade min sovsäck så somnade på en soffa.

Ser ju väldigt glad ut för att ha 7 timmar på en färja mitt i natten framför mig...

Gryningen

Från Los Mochis, en av de fulaste ställena i världen, skit att jag inte tog kort på det, tog vi det berömda tåget till Creel. Bilder kommer som vanligt.... senare.


Kommentarer
Postat av: Anna Friman

haha naaww Julia va söt du är i sovsäcken..!!!

Underbara bilder, var drinken god?! :O

Kraam!

2009-06-26 @ 15:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0