Söderut

Idag bär det av ner till Varberg igen. Denna gången får dock boken i Internationellt företagande följa med och därmed spelar det ingen riktig roll var jag befinner mig.... Med några gamla Veckans affärer också (har ett halvår att ta igen!) så klarar jag både regn och rusk. Lite sol hoppas jag dock på så att jag får gjort nåt i trädgården och så att inte Bondens dag regnar bort. Det är nämligen vad vi ska göra imorgon, gå på Bondens dag och så blir det allsång på kvällen. Är både rädd och förtjust över risken med att komma hem med en kanin.
Planen var att gå på NK-rea idag. Fast blir nog Botaniska iallafall, kändes smidigare, billigare och liksom... mer angeläget.
På fredag blir det PS-musikalen med halva släkten. Sedan kanske jag åker hem på lördag, åtminstone om det verkar hända nåt kul runt gbg. Blir det roligare i Varberg stannar jag väl där. Så kom gärna med förslag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0