Torsdag

I morse blev jag upplockad av en tjej i skolan för att åka i väg och äta frukost på ett ställe tillsammans med min grupp i internationell marknadsanalys. Jag åt tjocka pannkakor som var väldigt goda men väldigt mättande! Det var dock tur för sedan åkte vi till skolan och hade lektion i det ämnet, sedan hade jag prisanalys, och sedan spanskalektion. Vid 14 kunde vi gå och äta lunch. Äntligen fanns det kycklingbaguetter som jag och Valerie har velat ha sedan vi läste det på menyn, och vi blev inte besvikna. Jag älskar att de stoppar avokado i allting här! Men vi fick skynda oss för egentligen hade vi grupparbete i e-business då. Vi fick iaf ihop något, överlevde den tråkigaste lektionen och fick till och med 100% på förra läxan. Sedan fixa grejer som skriva ut, kopiera, låna böcker etc och kl 19 dags för sista lektionen. Den är som tur är intressant. Sedan ville José Luis visa oss hans favorit bland alla tacoställen i stan så drog dit ett gäng och käkade tacos. Gillar nog ändå det förra stället mer, även om jag inte mådde så bra av det...  Är ärligt talat lite trött på tacos nu. Slängde iväg en liten kort läxa i prisanalys när jag kom hem, och nu ska det bli skönt att få sova. Imorgon är det sovmorgon, äntligen! Ska ligga på taket och plugga tills det är dags för sushi-lunch.


P.s. Sara, tack för tipset! Tror att jag har hört talas om något liknande. Kul att ni hör av er! D.s.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan tjejen!



Så himla roligt att få läsa vad du har för dig :D

Verkar vara fullt ös hela tiden hehe.



Igår var vi på en jätteintressant kvällsföreläsning med en fd textilekonom som nu ska börja på Kappahl i Istanbul efter tre år i Shanghai. Snacka om inspirerande. Jag vill jobba NU! haha



Ha en toppen helg, kram på dig!

2009-01-23 @ 07:37:51
URL: http://medklackarnaitaket.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej Julia



Det verkar vara fullt ös där borta, kul. Här snöar det äntligen men det är fortfarande inte så att det går att åka skidor men den som väntar på nåt gott.....

Kram Sara med flera

2009-01-24 @ 12:12:49
Postat av: Eva Ydergård

Hallå Julia !

Då lever vi i samma världsdel ! Kul !

Vilken häftig Blogg du gjort

Jag har också börjat blogga men har svårt att få till en riktigt bra sida...visst är det svårt

jag vill också lägga in ett foto på mig...

Ha det jättebra.

//Eva Y

2009-01-26 @ 17:51:45
URL: http://evaydergard.blogg.se/
Postat av: Josefin | Shadyblonde

Häftig blogg:P man blev glad utav den

2009-01-26 @ 17:58:56
URL: http://shadyblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0