Skola idag

Hej bloggen! Underbart med kommentarer =)

Igår hängde jag med Dario och hans syster runt stan. Det var varmt men liksom inte sådär fuktigt som det annars kan vara utomlands. Vi köpte frukt i en påse från ett stånd på gatan, typ melon och kokosbitar med pressad lime över. Gott! Och antagligen inte rekommenderat av min bok, men jag mår fortfarande bra. Dock rätt snuvig. Det tillsammans med att vi befinner oss 2000 möh gör att jag känner mig rätt trött. På kvällen var vi och åt crepes hos en fransk kille, och jag försökte verkligen prata spanska. Gick lite grand iaf. Nu är det snart skola, måste ner och äta frukost. Sockrade majspuffar med mjölk och vitt bröd rostat på en tortillapanna med nutella typ. Mycket nyttigt och fullt med långvarig energi! :P

Angånde skola så är det struligt med kurserna såklart, fick bara tre av de jag ville ha. Och ska ha ett spanskatest idag!

Och Anna, GRATTIS! Kul att något flyter på för dig. Är jättetråkigt att du inte fick jobb hos STS. Jag vet inget mer än Langley och Lions, och det gör ju du med. Och jag vet att de säger att det är lättare att få jobb på sommaren först. Annars är du ju hemskt välkommen hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0