Picture-time!

Kul att så många hör av sig! Äntligen har min dator tagit emot min kameras minneskort så att jag kan lägga upp lite bilder... Verkar vara något slags glapp och jag tog såklart med fel sladd så måste använda kortet. Här kommer en titt på mitt rum och dess utsikt:

Miniatyr-Mowgli är med

Min stora säng!

Detta är utsikten från sängen...

... och här är den från vårt tak som används som terass.



Mitt rum från utsidan. Detta är min "balkong" och dess räcke måste man klättra över för att komma till "terassen". Men det gör man ju gärna!

Om ett tag kommer min padrino och hämtar mig och ska ta med mig på en rundtur i staden, och imorgon ska jag nog följa med Dario och hans syster till Centro de Historico, gamla stan, här i San Luis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0