Gott&Blandat

I tisdags hade vi tjejkväll här i mitt hus. Montse gjorde spanska tortillas, med ägg, potatis, lök och chorizo. Gott!


Montse, Mariana (Darios kusin) och Laura.

Igår tog vi bussen till en annan buss här i närheten som är inredd i femtiotalsstil och där de serverar hamburgare med namn som Marilyn Monroe och Elvis Presley. Jag åt en med ananas, kött, skinka, bacon, sallad, tomat, dressing, ost m.m..... Riktigt jäkla god va den! Och riktiga pommes och fanta till, och en fin choklad-milkshake till efterrätt!



Sedan bar det av till en klubb där Christina skulle gå en modevisning. Vi drack några drinkar (Marguerita Mango igen!) och lyssnade på ett liveband medans vi väntade på den. Samtidigt som bandet spelade visade de musikvideor, därför har jag bildbevis på att de spelade Dancing Queen ;)


Agneta, hur tydligt som helst!


Bandet. Mindre tydligt, det var inte alls så mörkt. Tror min kamera börjar bli lite trött....

Modevisningen var ok, vi hejade på Christina men det var inte så många av kläderna jag skulle vilja ha. Sedan fortsatte vi till en salsaklubb och dansade till kl 3. Ikväll blir det avskedsfest för en tjej som ska åka till Korea och plugga. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Julia!

Läser din blogg ofta för att hålla mig uppdaterad om hur du har det och du verkar verkligen ha det bra =)

Här i Mölndal har det snöat massor, inatt var jag ute och skottade snö hela natten. Idag har det varit snövitt och sol!



Kramar

2009-02-22 @ 19:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0