Planer...

... försöker jag lära mig att inte ha här. INGET blir någonsin som planerat. Och folk verkar ha svårt att förstå att ja inte har lärt mig än, men jag har ju planerat i 23 år, kan ju inte ändra på hela mig på några månader... Men ett uppehåll skulle jag ju kunna ta. Eller bara planera saker jag inte vill göra, så att det blir tvärtom.


Hur som helst så drömmer jag mig bort med min guidebok till alla möjliga platser här. Inte för att jag inte uppskattar mitt mysiga, kök, mitt varma soliga tak, min stora säng eller skolans cafeteria, men just nu skulle jag gärna sätta mig på ett plan till Cancún och simma med fiskarna i det stora blå istället för att gå till skolan och ha lektion till 20:30.


Kommentarer
Postat av: Solveig Olausson

Vännen min drömmar ska man nog ha när man är 23,ibland är de bra att de är just drömmar,låt fantasin flöda.Kram mormor

2009-02-25 @ 09:50:23
Postat av: Fanny

Jag kommer över så åker vi å badar och skiter i skolan! :D

2009-02-25 @ 17:43:25
URL: http://fashionfun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0