Liten uppdatering

Nu har mamma och pappa varit här i nästan 2 veckor. Först mötte jag dem i Mexico City och var där nästan ett dygn. Sedan tog vi ett flygplan till Cancun och vidare med buss till Tulum. Drömplayan! Var där i fyra nätter, en i Playa del Carmen och sedan Mexico City igen. Mys! Lördag var det match mellan Mexico och Costa Rica. Grymt! Sedan San Luis Potosi och jag tillbaka i skolan igen... Massa läxor som väntade, sa hade inte mycket tid för päronen här =( men tror de är nöjda iallafall. Därför har jag inte heller haft tid för bloggen! Imorgon aker vi till Mexico City igen för att titta pa lite pyramider och pa kvällen börjar min pasklovsresa ner till södra Mexico. Sa blir inte mer uppdaterat än sa här pa ett tag. Men tror pa fina bilder sa den som väntar pa nagot gott... Glad Pask!

Kommentarer
Postat av: Solveig Olausson

Glad Påsk på dej själv!kram mormor

2009-04-03 @ 10:22:15
URL: http://winddrifter.blogg
Postat av: Anna

Va kul et låter! Jag längtar lite efter mina päron med. Men idag är det bara 3 veckor kvar! Waaah! Vilket datum kommer du hem?

Pusspuss!

2009-04-03 @ 16:40:43
URL: http://ahlis.blogg.se/
Postat av: Ewa Arnesson

Glad Påsk på er också och ha det så jätte

mysigt allihopa, Kram från Ewa o Bengt

2009-04-03 @ 18:52:02
Postat av: Stenis

Va roligt att ha föräldrarna på besök.. Kan tänka mig att du saknade dom innan... När beger du dig hemåt igen? KRAM!

2009-04-05 @ 15:39:09
Postat av: Pappa

Hej Julia,



Tack för 2 underbara veckor. Längtar redan tillbaka. Några höjdare:

1) snorkla med sköldpaddor i ett fantastiskt korallrev i Tulum, Yacatan.

2) vara med när Mexicos fans startar vågen och får igång alla 100000 på Aztekastadion. J-t mäktigt

3) besöka de fantastiska pyramiderna i Teotihuacán utanför Mexico city.

2009-04-09 @ 18:00:30
Postat av: Pappa

Hittade dig på http://twohallis.blogg.se/index.html oxå. vad gör du där?

2009-04-09 @ 21:43:05
URL: http://twohallis.blogg.se/index.html
Postat av: Sara

Hej Julia

Nu har vi haft påskmiddag och på lördag åker vi till fjälls efter att jag kommit tillbaks från Blåkulla.

Ha en bra påsk önskar vi från Johannesberg

2009-04-09 @ 22:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0