work-out worries

Har duschat och sitter och äter ett ägg och kollar på Sex and the City. Var skitskoj på innebandyn. Tiden bara flög iväg, jag blev inte jättetrött och fick inte så hemskt ont i fötterna. Jag har funderat på det här med träning. Jag har ont i hela kroppen, men bara i benen så att jag tror att de skulle kunna gå sönder. Men för att bli stark är det ju bara att träna. Jag förstår inte riktigt de som predikar vila. Jag känner till den heliga triangeln med träning-vila-mat. Men faktum är att om jag snittar en timmes träning om dagen vilar jag 161 timmar i veckan!

Och om jag sover åtta timmar per natt betyder det att jag tänker på mat de resterande 112...

Kommentarer
Postat av: Fanny

..men det är ju så gött å bara vila. ;P

2008-09-09 @ 18:18:07
URL: http://fashionfun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0