Jul

Julen blev jättebra och mysig. Fick en stor, fin, knallturkos resväska i juklapp, så nu har jag ingen anledning alls att inte börja packa! Men känns så stort att det lätt blir övermäktigt. Dock började jag faktiskt knåpa på en lista idag, alltid något.

Igår var Anna här, det var väldigt kul att ses igen, var säkert 1½ år sedan sist. Vi pratade på och tiden flög iväg. Ikväll åker jag till en annan Anna och det blir nog en hel del prat där med! Annars har jag bara varit hemma med familjen i jul, pusslat, spelat spel, gått lång promenad och tittat på tv. Och ätit massor med hemmagjort godis! Imorgon blir det dock en tripp till Varberg och mormor. Letar som bäst efter nån eco-affär i Varberg men hittar inget...


I övrigt så läser jag bok om Mexiko, bloggar om Mexiko och handbok från skolan i Mexiko. Kommer säkert få turistsjukdomar innan jag ens satt mig på planet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0