Kom på en sak

Tror att jag lovade er bilder från festen någon gång B.A. (Before Alps). Här kommer de iaf.

James Bond och Ebba von Sydow, Jack Sparrow och hans Elisabeth Swan, Christer Fuglesang samt Elvis och Mattias i Roomservice. Är vi inte helt grymma???

Idag har jag annars varit och ridit. Gick bara bra. Imorgon är det tävling, ska cykla dit och kolla. I övrigt plugga, måste ju få nåt gjort när jag ändå är här. Mumsar fullkornspasta med soltorkade tomater, pesto och hackade cashewnötter. Försöker fatta hur jag kunde stå mig på en tallrik pasta pesto en hel skid-eftermiddag i Alperna, och typ en halvtimme här hemma. Därför tränar jag mycket på den maträtten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0