Flyr ut i djungeln

Idag åker vi till Huasteca Potosina. Det är ett område i vår delstat som ska vara väldigt vackert och där man kan göra olika aktiviteter som rafting och sånt. Vi ska campa, och vi vet inte riktigt hur länge vi blir borta. Jag tror inte att vi har saker att göra en hel vecka, men vi har olika åsikter om detta så får väl se. Jag är rätt säker på att jag kommer bli knäpp på att vara så tight i en grupp under såna förhållanden mer än några dagar. Chiapas var jobbigt och då bodde vi ändå på hostels och sånt.
Förhoppningsvis blir det iallafall en naturskön upplevelse, undan virushysterin, och bra träning inför Baja California.

Skolan ska börja på onsdag är det sagt så då lär jag väl vara tillbaka. Annars får ni inte oroa er om jag inte skriver på ett tag, är alltså (förhoppningsvis) långt ifrån civilisation och smittsamma folksamlingar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0