torsdag morgon

Idag bär det av tillbaks till Lindome med bilen. Vet inte riktigt varför, ingen är hemma och jag har inte så mycket att göra där. Kanske tränar jag bandy ikväll. Imorgon ska jag iaf på bio, det ska bli kul! Och jag har ju min fina Investeringskalkylering att ta till om jag får tråkigt.  

Nu äter jag 4-krossgröt. Gott och massa att tugga. Måste ju göra av med mer energi av att äta upp den än vad man får i sig...

Tittar på nyheterna och bryr mig om att Obama är klar som presidentkandidat, och att man nu kan se ut lite hur som helst på sitt skolfoto. Hemskt att känna pressen att man borde ändra något bara för att man kan. Jag är glad att den tiden är över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0