Inlägg jag aldrig hann publicera för att taxin kom

Åker till Puerto Vallarta i natt. Bussen tar 12 timmar med ett byte på vägen. Segt!! Men hoppas det är värt det, vi får typ 3 dygn på stranden........ Som jag skrev tidigare så var vi i Guanajuato förra helgen, och här kommer lite bilder:



Mercado Hidalgo



Callejo de los besos med Mathias, Valerie och Dario


Guanajuato ovanifrån i eftermiddagssol


Mera Guanajuato uppifrån berget när solen håller på att gå ner. Den grå byggnaden i mitten är universitetet.


Min chokladkatt till frukost


Valerie och Mathias slappar i solen


Ett av många fina färgglada hus


Indianer som dansar på gatan

Jag vet att såna här långa inlägg är jobbiga men ni ville ha bilder!!


Kommentarer
Postat av: / Göran

Kul bilder med häftig Chokladkatt - där måste vi öva oss i köket.

Från Norge: -3C och 10 cm snö sedan igår kväll. Ingen stranddag för oss :-)

2009-02-05 @ 08:03:40
Postat av: Emelie S

Vilken finfin chokladkatt!! En sån vill man ju alltid ha till frukost :) Hoppas att du lär dig göra sådana!

Saknar dig här hemma! En vinare när du kommer hem hoppas jag! Puss och Kläm

2009-02-05 @ 18:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0