lördagkväll

Idag sov jag länge, mådde inte så bra imorse trots att jag ju var hemma igår och gick och la mig tidigt. Men har fått gjort en del ändå. Har haft lite plugglust. Då är det rätt roligt. Så gjorde lite uppgifter i investeringskalkylering, åt lunch och stack till  gymmet och var med på ett jympapass. Det var typ lägsta nivån men inte så himla lätt ändå. Dels hade jag problem med att hänga med i stegen, jag är verkligen ringrostig. Om jag ens nånsin varit bra! Dels var det helt enkelt lite jobbigt i mellanåt. Men det var ju det som var tanken =)

Åt mina goa köttbullar (inget nytt där inte!) till middag, pluggade och kollade på fotboll. Det värsta med den matchen var avsaknaden av mål, värdelös kamerateknik, typ inga repriser och att Linderoth blev skadad såklart! Men det känns skoj att de är på gång igen, även om VM känns väldigt avlägset. Både tidsmässigt och spelmässigt. Suck.

Hade funderingar på att åka till en fest efter matchen. Hade tackat nej för att se den, kände mig otacksam men det var ju det jag ville. Men det blev inte så, jag ville utnyttja min plugglust. Så har fortsatt med det med Eurovision Dance Contest i bakgrunden. 

Jag är nog en av de få personerna som faktiskt pluggar en lördagkväll om jag har tänkt det. Av någon anledning har jag oftast bäst ro och får mest gjort på helgen. Är så trött när jag har varit i skolan. Och inte ens en vardag utan skola är samma sak som en helgdag. Så tråkig är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0