lång måndag

Idag har vi haft en lång skoldag, hela 7 timmar föreläsning. Skönt att komma hem och ta det lugnt, plocka fram färdig mat ur kylen.... Kolla lite på tv o så. Har träningsvärk idag men kan inte riktigt hålla mig borta från träningen ikväll, så ska snart glida ner till Boråshallen och köra 1½ timmes innebandypass. Bara två-mål, jobbigare än man tror. Men sjukt kul!

En annan sak jag inte heller kunde hålla mig borta ifrån, var en liten shoppingrunda med Sandra efter skolan. Tänkte spana efter klänning men inte köpa någon, har verkligen inte för mycket pengar på kontot. Men hittade ett häftigt fordral på ginatricot som var nedsatt lite så då slog jag till. Tajt som tusan, urringning som Edie Britt skulle vara stolt över och alldeles lagom kort. Rosa blommor på svart botten. Hoppas de inte har krav på anständighet.


Kommentarer
Postat av: Emelie

BILD, ffs!! :D

2008-09-08 @ 22:20:06
Postat av: Fanny

Ååh! Vill se klänningen nu!

Kan du inte vara lite oanständig på fredag? Bara för min skull :)

2008-09-09 @ 18:18:46
URL: http://fashionfun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0