Nu blev det mycket!

Känns som om jag har hundra bollar i luften just nu. Allt som ska fixas med Mexiko som att hyra ut min lägenhet, fixa visum, ansökan, csn, försäkringskort.... Det mesta har eller kommer lösa sig medan vissa saker är mer osäkert. Men nu har jag iaf bestämt med en tjej som ska komma och kolla på min lilla lya på lördag. Det är väldigt positivt men gör så att jag måste städa på fredag kväll, alternativt gå upp tidigt på lördag morgon.
Sedan så är det ju skolan såklart, två grupparbeten igång, kursböcker att läsa, dokument att sammanfatta, texter att tolka... Jag vill göra mitt bästa på det snabbaste och roligaste sättet varje dag och alltid lära mig mer och inte svika gruppen. Den tillfälliga lösningen brukar heta choklad. 
Imorgon ska jag på studiecirkeln i Göteborg med Rena Kläder! Det ska bli så spännande! Lära mig ännu mer på ett nytt sätt och med nya människor. Samtidigt så är det lite jobbigt att resa, att få mer information att ta till mig, att prestera och skapa kontakter.... Men kanske har jag äntligen funnit något som engagerar mig, som jag kan brinna för, och då vill jag inte släppa iväg det.
Ridningen försöker jag hinna med i mellan, och gymmet hoppas jag komma iväg till någon gång under helgen. Vi får väl se, konstigt att det man älskar ska komma så långt ner på listan.

Var rädda om varandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0